tisdag 8 februari 2011

Give me some food!

Här sitter jag och snörvlar och småhostar lite och försöker sjunga med i musiken, det går ju då så där va haha. Imorse ringde det från marres jobb å undrade om jag kunde komma och jobba men eftersom att jag är förkyld så ville de ju så klart inte att jag skulle komma dit och vara mattant. Åhh jag som verkligen behöver jobba och så hade jag kunnat få jobba med Marre, liksom hur ofta får man jobba med sin bästa vän? det händer sällan, å mattant kan ju vara lite kul att vara då och då. Då kan man få en merit till i sitt cv för den delen. Nu hoppas jag på att jag ska bli frisk supersnabbt och att nån ska bli sjuk igen så att jag får en ny chans att komma dit och jobba med Marre :P Okej jag vet det är inte snällt att önska att nån blir sjuk men jag menar inget illa! =)

Så har jag gått och blivit hungrig också, undrar vad jag ska göra för någe för att magen ska bli nöjd då? Make me some food someone! Please! hahaha... Ne vet inte om jag ska sno ihop nån pannkaka eller hur jag ska göra. Sen är jag supersugen på nåt av nån anledning också, typiskt! Är fint väder ute idag också och inte fan har jag varit ut och tagit tillvara på den heller, stupid me. Har ensån där dag som jag lätt skulle kunna sova från morgon till kväll, tror att det är förkylningen som spökar lite men i natt har jag i alla fall sovit lite bättre än föregående nätter så det kanske betyder att det är på bättringsvägen? Jag behövde bara snyta mig några gånger och inte var och varannan timme.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: