måndag 31 januari 2011

Plugg och umgås

Idag har jag pluggat lite men inte tillräckligt mycket känner jag. Satt och läste lite i böckerna som jag har här hos viktor och så har jag skrivit ner de sidor i böckerna som verkar vettiga men i böckerna står det ju så mycket bra grejs men måste sortera ut det som verkligen behövs till uppsatsen och det är det som är lite klurigt. Fick några artiklar av Malena med och dom ska jag bena igenom imorn är min tanke. Men just nu känner jag mig stessad, stressad för att jag måste läsa mer och för att jag måste söka jobb och för att jag vill träna. Fick bara en stressattack nu. Om det nu finns nåt som heter stressattack? Om inte annat så bestämmer jag att det får heta så nu. Jag avskyr att få såna på kvällen för det gör att jag inte kan sova, vilket innebär att jag sover för länge på dagen imorgon. Fast imorn ska jag upp tidigt i alla fall för jag och Viktor ska vara hundvakt, å då kommer det istället innebära att jag kommer vara trött imorn när jag ska plugga. Dumt väldigt dumt! Blir liksom en kedja av dumma saker.

Jag var och träffade Anna en sväng och tog en liten fika och sedan vart det att jag, Anna, Robin och Viktor lagade mat tillsammans vilket i sin tur ledde till att jag kom hem alldelens för sent och därmed inte fått allt gjort idag som jag planerade. Så nu blir det pluggmössan på imorgon för att ta ikapp det som inte blev idag. På torsdag ska jag även ta och åka hem till Ludvika igen, blir att åka buss till Örebro där snälla lillasyster kommer hämta upp mig. Jag åker buss istället för tåg med SJ pga att jag varit med om deras strul alldelens för många gånger och inte orkar med det någe mer så därav åker jag buss när det finns chans. Dessutom så brukar bussen vara mycket billigare.
Ny låt som jag diggar för tillfället som kommer bli super att träna till. Är ju en ny version på en gammal låt om man säger så: http://www.youtube.com/watch?v=AcynFYp-ezE&feature=related

Nu ska jag läsa klart en artikel och sedan faktiskt försöka sova lite.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: