tisdag 24 juni 2008

En vanlig tisdag

Då var det snart dags att sova igen och så upp tidigt imorn igen men sen är jag ledig på torsdag i alla fall. Sen blir det till att jobba hela helgen, lite tråkigt. missar jag ludvika festen i år igen. Men jag åker nog in en kort vända iaf och kollar läget nån dag. Slutar ju 20.00 woohoo :P hahaha jaja jag ska inte vara negativ till det.. jag är ju ledig nästa helg! :)

Imorn kommer malena tillbaka till ludvika och på måndag drar vi iväg till rättvik och har fotosession. Det ska bli skoj, får bara hoppas att det inte blir allt för dåligt väder. Men lite moln gör ju inte så mycket i alla fall.

Nej orkar inte skriva så mycket mer idag. Är trött som sjutton nu så jag vet knappt vad jag skrivit hahaha

Sov så gott!

Over and out!

//Sofia

Inga kommentarer: