söndag 29 juni 2008

Work and La-party

Den här helgen har varit fullbokad från 07.00 till 01.00. Jobb fre 12-20, lör 07-20 och söndag 07-20. Efter det har jag farit in till la stada och varit på ludvika festen med folket för att sedan åka hem och sova kring 01.00 för att orka gå upp 05.45.
Ludvika festen är det enda stora som händer i ludvika (enligt mig), då är alla i alla åldrar ute på stan och slår klackarna i taket. Mest folk var det nog när Pain hade sin spelning.. shit va folk de var! Synd att jag inte kunde vara kvar, var tvungen hem och sova.
Har varit en slitsam vecka på jobbet, endast en dag som jag varit ledig. Tålamodet med alla tanter och farbröder började tryta på lördag eftermiddag. Men tålamodet var i alla fall rätt okej idag på eftermiddagen igen.. det är bara att hålla tyst när de börjar tjålra och låtsas som att det regnar eller något liknande. Annars blir man tokig hahaha Nu är jag äntligen ledig i två dagar *tjoohoo*
Imorn bär det av mot rättvik tidigt.. då blir det fotosession! får hoppas att det inte regnar fööör mycket bara eftersom vi ska vara ute i naturen och på den långa bryggan ut i siljan som finns där.

Så nu är det dags att sova för att orka upp och idag tror jag inte att det ska vara några problem med att somna.. inte efter min helg :P

Over and Out!


//Sofy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puh att du orkar!!Akta så du inte blir utbränd!(kom från rätt käft) haha

Anonym sa...

Ja, ibland förstår jag inte hur jag orkat med att jobba och grejja så mycket. Men man får se det positiva i det hela med att man får pengar för sitt slit :) men ja, det hade ju inte skadat att få lite mer betalt för det man gör egentligen.. Ja, du vet ju hur det är at slita på så du ska väl med akta dig för att bli utbränd!