tisdag 10 juni 2008

I natt jag drömde..

Ja inatt har jag drömt något som gjorde mig extremt förbannad. Jag var skitförbannad å bad någon dra åt helvete och allt. Shit, att man kan bli så förbannad i en dröm. Jag ville slå sönder allt.. det är inte ofta jag känner mig så arg men jag var då det i drömmen. Tur att jag vaknade tidigt så jag kunde vända på mig och somna om och hinna drömma nåt annat innan jag skulle gå upp :)

Idag ska det ses på EM-fotboll, Sverige-Grekland.. det kan bli intressant å ser hur det går men Sverige ska ju så klart vinna! Matchen ska ses med vänner, kommer bli nice!
Ellioten får nog kanske stanna hemma med mamma. Han är så himla gullig och snäll.. lite trög ibland att förstå vad matte säger men ja, va kan man begära av en valp på 10 veckor. Han är iaf väldigt duktig för att vara så liten. Just nu ligger han och lyssnar på musik och sover nedanför mina fossingar, älskar honom så mycket!

Var och hämtade mitt schema igår och ja, jag fick tydligen heltid hela sommaren fastän jag bad om att bara få det en period och 75 andra perioden men ja, de tog sig väl friheten och ge mig heltid för att de inte hade nån annan. Det lär väl funka det också och så fick jag lite högre lön också vilket var bra :) Sommaren kommer väl bara svocha förbi och sen är det dags för nollningen i Kalmar. Det kommer bli asnice med den får bara hoppas att allt klaffar som vi planerat. Men det ska det väl göra :) Ska fixa min ove lite innan nollningen också, har några märken som ska på och lite annat och självklart ska jag och malena på jakt efter en dalahäst att sy på. In på tursitbyrån här i ludvika, där finns det säkert :)

Nu ska jag sätta igång att grejja lite här hemma hos mamma, plocka med grejjer och måla i källaren.

Over and out!

//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

nneeeee tnöviten!! Du har fått det hela om bakfoten..! de e inte en dalahäst du ska sy på utan en norrlandsguldburk...:P