söndag 15 juni 2008

Trött, trött, trött

Idag har varit en omöjligt dag, har varit helt dötrött av någon anledning. Vet inte varför men jag får hoppas det blir bättre till imorn om jag bara får sova ordentligt inatt.
Imorn ska jag boka tid för klippning och färgning, är så jävla trött på mitt hår nu så nu får det bli en förändring. Har hittat en frilla jag vill klippa och en färg som jag vill färga så det kommer nog bli nice.
Så ska elliot vaccineras också får se om jag får svar från vetrinären imorn om en tid. Han har så att man kan boka tid via nätet men har inte fått nåt svar under veckan som gått nu så det blir till att ringa imorn om det inte kommit nåt svar då.
Elliot är så söt, nu står ena örat upp å det andra ligger ner. Hans båda öron kommer bli att stå upp sen tror jag. Han har legat och sovit på min mage en stund nu på eftermiddagen när jag tittade på tv, så mysigt så :)

Nu ska jag ta mig ut på en promenad och sedan busa lite mer med elliot innan han somnar för kvällen :)


Over and out for now!

//Sofy

2 kommentarer:

Anonym sa...

meeeh! å så ingen bild på hur du ska ha det???? va...:O

Anonym sa...

Hahaha jag kan väl ta ett kort sen när jag varit och klippt mig då :P