torsdag 5 juni 2008

Ny blogg

Nu har jag skaffat mig en ny blogg. Den andra kändes bara som jag inte ville veta av just nu. Livet börjar om och en ny blogg börjar. Får se hur mycket det kommer skrivas i denna nya blogg. Har vart så himla rörigt den senaste månaden i mitt liv så allt känns bara ut och in. Jag stängde av mina känslor och slutade tänka, det var det enda sättet som fungerade annars hade det aldrig gått. Nu är frågan, går det att trycka på de där känslorna igen? Någonsin?
Svaret på den frågan vet jag inte, det är svårt.. oerhört svårt.
Jag vet bara att jag imorn kommer åka hem till kära dalarna och där, där ska jag hitta och få perspektiv på saker och ting. Jag ska spendera sommaren med den enda killen som jag älskar över allt på denna jord just nu, min lilla elliot. Har bara haft han snart två veckor men han är den bästa hunden som finns, ja förutom när han drar runt på mina skor då blir jag inte så jätteglad på honom.
Jaja, nu ska ajg diska undan lite och plocka ihop lite kläder och sen sova för att gå upp å tvätta och rasta lillen vid 07.00



Over and out!

//Sofy

Inga kommentarer: