torsdag 12 juni 2008

Hård och känslokall, is that the way to go?



Ny dröm inatt, en jobbig igen. Massor av ursäkter och undanflykter i drömmen från andra och alla fingrar pekandes mot mig. Usch, det är verkligen hemskt att drömma så här.
Men mycket bearbetas genom drömmar..

Jag tvingar mig själv att inte tänka på det på dagarna för då skulle jag inte klara det, jag tror inte jag fixar det. Ögonen blir bara fyllda med tårar av en halv tanke.. jag fixar inte att ligga tre veckor till och gråta och inte kunna sova, att inte vara människa. Jag får vara en hård och känslokall människa istället och låtsas som att jag är hel och skratta och le. Inombords slits jag sönder av alla tankar.. men jag ska reda ut dem, one of these days..


Reaching out for you,
will you take my hand,
or will you turn your head
and leave me to die in pain?

I guess you turned your head...

Over and out

//Sofia

Inga kommentarer: