fredag 8 juli 2011

Dagen som kommer efter torsdag

Fredag idag, jag tror inte riktigt att jag förstått det. Idag skulle jag varit i sthlm egentligen, but Im not. Jaja, idag har jag i alla fall sökt en del jobb på förmiddagen och redovisat dem till min jobbcoach. Sen hoppade jag in i duschen för jag kände mig mer än ofräsch om man säger så. Studsade iväg mot stan vid fyra, självklart ska jag tajma rusningstrafiken i lilla Ludvika. Stannade vid rusta för att köpa lite spackel, eller lite och lite det var en 10 liters burk. Släpade in den till Anna och käkade lite jordgubbar hos henne innan det var dags att fara iväg tillbaka till mamsen.

Jag har för den delen gjort om lite här på bloggen tillfälligt, en ny header kommer komma upp inom en snar framtid också.. tror jag i alla fall. Den är halvfärdig om jag inte totalt ångrar mig och slänger iväg den och börjar på en ny. Ååh just det! jag har hämtat ut min zippis :D Meen den är alldelens för varm för att ha på sig just nu fast till hösten kommer den vara gudomligt mysig att ha på sig ^^

Jag har en hel del tankar kring en hel del saker.. hmm, jag får tänka vidare och återkomma om det är någonting att berätta.

Btw så tror jag att min magkänsla för den där saken ledde mig rätt. Sorry om jag är lite kryptisk men allt kan ju inte berättas i bloggen men en del personer förstår i alla fall.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: