torsdag 7 juli 2011

What a day!

Vilken dag jag haft, den har varit både upp och ner och ut och in. Den har minst sagt innehållit väldigt mycket glädje, tårar, kaos och panik. Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig vilket inte alls är så roligt. Mer än så säger jag inte.

För att nämna nåt annat som jag gjort idag (förutom att sitta i telefon i princip hela dagen) så har jag hjälpt lillebrorsan att hitta ett par snygga jeans och en skjorta som var nice. Så har jag varit på banken och sen till djurbutiken för att köpa vovvemat till min älsklings Elliot. Å så har jag faktiskt klippt lite gräs hos mamma med en handjagare, tycker den är lite smårolig.

Känner för någon form av förändring, ska nog göra om min bloggdesign igen väldigt snart. Behöver bara lite inspiration men en liten idé har jag nog i alla fall.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: