tisdag 19 juli 2011

Himlans skit..

Ja himlans skit kan man då lugnt säga för här sitter jag och snörvlar som en tok! Jag vill inte bli förkyld faan! Sov max tre timmar natten till idag, fattade inte varför jag inte kunde somna men det kanske var för att jag var på väg att bli förkyld eller vad vet jag. Somna kunde jag inte i alla fall! Elliot höll på att krångla också, den herren vill ju ligga på min huvudkudde men det tycker ju då inte jag riktigt går för sig så jag puttar honom mot fotändan och han klättrar upp efter nån minut och så puttar jag tillbaka honom och så där kan det hålla på några gånger tills han ger sig för jag ger mig då rakt inte!

Har träffat Marre och Linn idag på en fika och tjålat lite skit, det var trevligt! Träffade på Linn på stan för nån dag sedan och vi har ju inte setts på ett tag så jag tyckte nog allt att det var på tiden att ses och ta en fika och tjåla ikapp! Vilket vi gjorde idag då =) Har även varit på gruppmöte igen idag, dagens ämne var intervjuer och vad man bör tänka på vid dessa. Jag lärde mig nog ingenting nytt egentligen eftersom jag redan läst på om det mesta om intervjuer när jag blev kallad till en första gången men det var intressant att se vad de andra sa.

Ska även tillägga att handleden fortfarande inte är speciellt fit for fight än, så himla typiskt att det ska vara den handen man skriver med också och därmed använder mest.

Love
//Sofy

Inga kommentarer: