måndag 11 juli 2011

tomgång

Känner bara hur luften gått ur mig totalt just nu, jag går på tomgång. Känner att jag har en överanalysering på G i huvudet och jag ska se till att slå bort den så fort som möjligt för jag orkar inte med nåt sånt den här tiden på dygnet just idag. Imorn ska jag upp någorlunda tidigt för att gå på gruppmöte vid 10.00 så då vill jag kunna somna tidigare är 03.00 i alla fall!

Har haft en trevlig eftermiddag och kväll, blev en liten fika med Marre och Emma på Engel för att sedan traska hem till Marre och se på en rätt värdelös film. New York, I love you är inte en film att rekommendera om jag säger så, vi är experter på att välja dåliga filmer när vi ska se på film. Fast den där hade jag på känn att den skulle vara dålig redan när Marre läste baksidan. När jag kom tillbaka hem till Maria hade jag en söt liten Elliot som väntade på mig. Gosade med honom en liten stund sen drog jag på mig min zippis och gick ut på en liten promenad. Jaja jag strosade runt i min ziperall men klockan var efter 23 och det var inte många själar ute vid den tiden här i lilla Ludvika så då tyckte jag att jag kunde ta och gå ut med min vovve i den :P Det var väldigt skönt att ha den på sig ^^,

Nu ligger älsklingshunden helt utslagen här bredvid mig, jag tror att han är rätt nöjd! Jag ska joina honom alldelens strax och krypa ner under täcket och sussilura.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: