onsdag 13 juli 2011

Harry Potter, den sista striden!

Har precis bokat biljetter till mig och lillasyster för att se den absolut sista filmen i raden av Harry Potter. Jag såg den förra på bio också och det känns som en film som man absolut vill se på bio. Jag hade sån himla röta när jag gick in och kollade om det fanns några lediga platser för har kollat lite på det igår och i förrgår och då var det typ en plats ledig här och en plats ledig där, ja ni fattar. Men nu när jag var in och tittade så fanns det fyra platser kvar varav två var bredvid varandra och dessutom på rad 5!! hur bra som helst :D Så nu fick jag som jag ville, alltså se filmen idag! Kommer bli lite tomt utan Harry sen, jag är ju lite småkär i filmerna. Eller ja, jag gillar filmerna väldigt mycket. Jag kan kolla på dom hur många gånger som helst och jag verkar inte tröttna heller haha.

Nu ska jag ta och göra mig redo för att dra in till stan om en stund. Måste posta viktigt papper! Får fan inte glömma det idag!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: