måndag 11 juli 2011

Yes its monday!

Ja idag är det måndag igen och jo, det känns fantastiskt! Sov lite väl länge idag, ända fram till 11 men det är för att jag börjat med att inte kunna somna på kvällarna. Så himla typiskt! Blev i alla fall en rask morgonpromenad och sen lite frukost eller lunch eller vad man nu ska kalla det. Någonting som är väldigt bra med just den här dagen är att Marre kommer tillbaka hem till Ludvika, jag hade fått för mig att det var imorn hon skulle komma tillbaka med sin familj från Paris men det är idag! Åh jag blir så glad! har ju inte träffat henne på ja, en månad ungefär! Saknat henne! Så nu har vi massa saker att prata ikapp! Får se om vi ska fika eller hitta på nåt till kvällen.

Imorn är det premiär av sista harry potter filmen. Jag vill se den, eller snarare jag SKA se den. Frågan är bara när? Emma frågade om jag ville se den på onsdag men det verkar rätt fullt. Kanske dra till Borlänge och se den istället hmm.. får se hur det blir :P Nån dag ska jag se den i alla fall.

Nu är det hög tid för mig att göra mig redo för att kunna åka med bussen in till stan om några timmar!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: