onsdag 13 juli 2011

The End

Har nu varit och sett den sista filmen med Harry Potter och ja, den var så bra som jag förväntade mig. Jag ska erkänna, jag har inte läst böckerna men jag kände ändå på mig hur det skulle kunna gå. Filmen var i alla fall riktigt bra! Men samtidigt känns det tragiskt att det är slut nu.. Scenen jag tyckte var mest känslosam var att Harry träffade alla i hans närhet som dött och pratade om hans öde. Jag ska inte säga mer så jag förstör nåt för er som inte sett filmen..

Emma var också på bion och när vi kom ut så hade någon eller några roat sig med att bända loss hennes cykelkorg och tre av fyra reflexer på hjulen. Va fan liksom?! Och på cykeln som stod nästan bredvid hade de haft sönder botten på korgen, va är det för jävla ungjävlar? Fattar inte att folk inte kan skilja på mitt och ditt.

Nu är det dags att låta john blund komma och hälsa på, imorn är en ny dag med nya äventyr! För den delen så har jag fortfarande inte hittat min laddare till kameran, crap!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: