onsdag 20 juli 2011

Sömn och statistik

Åh i natt har jag faktiskt sovit ganska bra och definitivt mer än tre timmar! Det var riktigt skönt! Vaknade av mammas väckarklocka tidigt imorse men somnade om så fort den var tyst sen sov jag fram till att Viktor ringde, tror det var vid elva tiden. Då berättade han att hans bil inte mådde så bra och att han inte skulle komma till mig idag då. Sen pratade han om att köpa en annan bil men var inte helt säker på det så vi skulle höras lite senare på dagen.

Jag låg och kollade på ett avsnitt av greys anatomy innan jag klev upp ur sängen, sedan kollade jag mailen och lite annat smått och gott. Ringde till Viktor senare på eftermiddagen och då var han på väg att kolla på en bil men i slutändan blev den inte den utan en annan, så nu har en en fungerande bil igen! Så nu skulle han komma hem till mig imorn istället, wiee :D då blir jag glad! Min förkylning verkar vara på bättringsvägen också för idag har inte näsan runnit som en kran i alla fall och det räknas som STORT framsteg plus att det inte är samma slags halsont idag som igår. Dock är handleden still the same, men imorn är nog den bättre också!
Viktors nya vrålåk :P

Jag satt här för en stund sedan och funderade på vilka det egentligen är som läser min blogg, jag menar allt jag ser är en skärm med statistik och sällan någon som kommenterar något så jag har ju inte så stort humm över vad det är för personer som läser bloggen. Jaja, nog om det. Jag har skrivit världens bästa personliga brev idag så nu ska jag få ett jobb! Im good! :P hahaha
Ja, den är lånad från google för att jag var lat..

Love
//Sofy

Inga kommentarer: