fredag 5 augusti 2011

bröllopspresentsfixande..

Idag känns det som att jag flängt runt överallt, har fixat bröllopspresenten idag. Det fick bli plan B eftersom att jag inte hittade plan A tråkigt nog. Men tror detta blir bra ändå men tanke på att paret inte lämnat något önskelista at all. Då är det jäkligt svårt att handla nåt, speciellt när jag inte hänger hemma hos kusinen och hennes sambo speciellt ofta. Vädret imorn ser i alla fall ut att bli uppehåll och chans till en del sol så det är ju bra!

Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad det blir för kläder imorn men ja, något blir det i alla fall för naken tänker jag ju inte gå! Marre min gumma ska få hjälpa mig att fixa håret, känns skönt. Annars brukar det vara jag som hjälper folk med deras hår =) Skönt att få slippa krångla med det själv nån gång också ^^ Blir någon form utav uppsättning i alla fall.

Nu är det zZzzovtajm!

Ja just det! Jag ska på intervju i Borgholm på tisdag! Spännande! :P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: