måndag 8 augusti 2011

Måndag! Måndag! Måndag! :D

Ja idag är det måndag! Neej vänta lite, det är SUPERMÅNDAG! Det här kommer bli en superbra vecka har jag bestämt! Har hunnit gjort massa saker på förmiddagen idag. Vaknade hos pappa vid 6 och åkte med lillebrorsan in till stan. Duschade, vilade en stund. Gick in på banken när den öppnade, sprang bort till min jobbcoach (som inte var där! hennes bil fungerade tydligen inte), gick hem till Maria igen och bokade tågbiljetter, sprang in på AF men hade inte tid att vänta på min tur när de var så mycket folk så åkte till mamma och hämtade Viktors ziperall, drog tillbaka till stan vid 12 för att lämna bilen till lillebror. Jaa, ni läste rätt jag har köpt en ziperall till Viktor också :P eller han fick den i födelsedagspresent, så nu slipper han sno min hela tiden haha. Han fick en ljusgrå, supermjuk är vad den är! Myspys!

Så nu ska jag nog ta och spinga iväg till AF igen och sen förbi jobbcoachen en gång till för att se om hon är där nu då. Skulle verkligen behöva ha hennes underskrift på ett papper så att jag kan stanna veckan ut i Kalmar men är hon inte där så måste jag åka hem tidigare tror jag bestämt. Annars får jag väl inga pengar i slutet av månaden. Hon svarade inte i mobilen heller, men hon kanske inte har den med sig hemma direkt men hon borde ju ha kommit till jobbet till efter lunch kan jag tycka även fast hon hade krångel med bilen... jaja, det löser sig alltid!

Jag åker till Kalmar idag vid halv 5 för imorn är det intervju i Borgholm som står på menyn! :D


Love
//Sofy

Inga kommentarer: