onsdag 10 augusti 2011

Massakern förföljer mig..

Inatt har jag drömt om en massaker igen, med samma sjuka människa i spetsen som förra drömmen (alltså Anders Breivik). Den här gången var vi dock inte hemma hos pappa utan i någon skog. Det var jag, lillasyster och lillebror. Vi hade av nån anledning jaktkläder på oss, Tobias hade en jaktmössa som var röd och så hade vi gömt oss i ett typ av vattendrag men en stor typ tänk vägtunna som fann mitt i skogen. Det var hur mycket folk som helst i skogen och när han kom gående kunde man höra hur grenar knäcktes under fötterna där han gick. Tobias och Maria satt och viskade och jag blev förbannad på dem och sa åt dem att de måste vara absolut tysta sen fick jag syn på honom och sen såg jag att han skulle kunna se oss om vi inte var blickstilla. Eftersom vi hade jaktkläder på oss så var vi ganska bra kamouflerade iaf men så fick jag ju syn på Tobias jaktmössa som var röd och tänkte HELVETE! Tror jag fick av lillebror mössan och sen vaknade jag.. jävla skitdröm! Och framför allt tragiskt att det varit en massaker överhuvudtaget i verkligheten, det måste ha varit så hemskt där ute på ön. Jag tycker det är hemskt i mina drömmar, kan knappt föreställa mig hur det var i verkligheten. En levande marddröm...

Vaknade klockan halv 6 och tog en liten stund innan jag somnade om igen men när jag väl gjorde det så drömde jag om nåt bättre i alla fall. Känner mig så himla sliten när jag vaknar på morgonen och har gjort det flera dagar, känns som att jag skulle kunna sova hela dagen lång och fortfarande vara trött. Jag har nog nån förkylning i kroppen som inte riktigt vill ge med sig eller ens utvecklas ordentligt så att det kan bli bättre senare. Drygt är vad det är i vilket fall som helst, meen efter regn kommer solsken eller vad man ska säga :P

Jobbintervjun igår då? Jo då, den var trevlig tycker jag. Hon skulle återkomma i veckan, senast fredag så får vi se då.


Love
//Sofy

Ps. Var i helvetes jävlar är min förbannade kameraladdare?????? ds.

Inga kommentarer: