lördag 13 augusti 2011

klänningproblem och kli i fingrarna..


Jisses vad saker det finns som jag vill göra, känner hur det kliar i fingrarna. Har suttit och kollat efter klänningar ikväll men jag har bara inte lyckats hitta de
n klänningen som jag har i huvudet som jag vill ha. Det är alltid nåt som felar på de klänningar jag tittat på. Så jag är jävligt sugen på att ge mig på att sy en egen klänning, jag vet att jag skulle fixa det. Herregud jag har ju för fan sytt 6 st(!!!!) jävla stolsöverdrag i förbannat bångstyrit linnétyg åt syster annapanna skulle då en klänning vara ett problem att sy? pfff dont think so!. Jag har redan gått igenom X antal steg som behövs i huvudet.. ska nog rita upp en design imorn, skit att jag inte har min wacoom penna här just nu för då hade jag ritat ihop en nu på en gång på datorn. Orkar inte rota efter papper och penna just nu när jag ligger i sängen så det får bli imorn. Dock har jag hittat en kjol jag vill ha som är lite i det stucket jag vill ha min nederdel på klänningen.. hmm, men jag ska nog ha som mål att sy en egen klänning. Yes det ska jag lyckas med..

Vad vill jag mer göra då? Jo jag vill klippa mig och DET är iaf ingenting jag planerar att gör på mig själv hahaha. Sen vill jag tatuera mig men det är väl inget nytt heller egentligen.. jag har ritat en egen tatuering för några år sen som ligger nedpackat i en flyttkartong hos mamma nånstans men one of these days så ska jag se till att få den gjord på min fossing. Jag vill dansa, jag sitter och lyssnar på musik som gör att det typ bara rycker i hela mig så sitter i sängen och små shakear på rumpan hahaha. Ja jag är lite konstig ibland ja men jag har å andra sidan inte påstått nåt annat ;P

Gårdags kvällen tillbringade jag med sötungen marre, blev film å skitsnack serverat med ost och kex. Sov där till idag, käkade frulle på ballen och hade det mysigt. Ska bjussa på en finfin bild på mig och marre från way back, från typ säckgången sista året på gymnasiet. Vi var så fina så som Sveriges landslag.
Nu ska jag kika på lite desperate housewives, har ju fastnat totalt i den där serien sen ajg fick första säsongen i present så är nu inne på fjärde säsongen :P


Love
//Sofy

Inga kommentarer: