tisdag 16 augusti 2011

Nya tag och nya kunskaper?

Hade en riktigt blää dag igår då jag var så där lagom glad på det mesta. Fick inte jobbet i Borgholm så det bidrog nog en hel del till mitt nedstämda humör. Blir ju så att desto längre tiden går desto värre blir man att känna sig verkar det som, man blir helt enkelt uppgiven. Men än så länge brukat jag bara vara det nån dag ibland så som igår, då var jag rätt uppgiven. Men idag är en ny strålande dag för jobbsökande! Jag kommer få ett annat jobb istället så nu gäller det att vara på hugget när det dyker upp för det kan ske när somhelst! :P

Idag har jag varit på möte också, som jag alltid är en gång i veckan. Dessvärre börjar min positivitet angående dessa möten tyna bort sakta men säkert för var gång som går.. Idag har vi tydligen tränat presentationsteknik. Å hur har vi gjort det kanske ni undrar då? Jo, det ska jag tala om så gärna så :) Han la ut massa lappar på bordet där det stod saker så som bio, sommar, tv och film med mera. Jag fick sommar och därmed fick jag sitta och berätta om ett sommarminne som sedan spann vidare in på min utbildning efter en del frågor från Jonas (alltså han som höll i mötet). Så om jag känner att jag är skillad i presentationsteknik nu? Nä, inte ett dugg mer än innan men det var väl roliga 45 min av min tid som jag fick höra om folks favoritdjur och vad de gått på för bio och att en tjej hade pippi långstrump som idol. Så på det sättet har jag ju lärt mig nåt nytt... om människorna där i alla fall.

Träffade Malena och Marre på en fika sen. Var jättetrevligt! Var ju så längesen jag träffade Malena så det var absolut på tiden! :) vi kanske ska leka en sväng imorn också, yeejj! Hon ska dock till farbror tandläkaren och ja, jag ska ju till farbror doktorn på vårdcentralen men vi hinner nog ses en stund ändå för sen ska ju hon tillbaka till Göteborg :(
Jag och Malena på ett av många hjärtslag i H-stad.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: