lördag 20 augusti 2011

"Å det regnar å regnar, himlen är grå.."

..men inom mig är känslan blå". Haha ja det finns en liten låt som går så och ja, den stämmer nog in lite på hur det är idag. Det regnar å regnar ute och det är helt grått men jag själv känner mig på rätt bra humör trots det. Sitter och väntar på att lillebrorsan ska komma hem med kablar, så ska vi dra lite kablar i car porten här hos pappa så att det finns lite belysning. Det är tur att brorsan är elektriker så han vet hur man gör :P Kan ju bli lite spännande att se om vi får dit nå kablar.

Jag hade mina funderingar på att ta en promenad meeen med det här vädret så kändes det inte så lockande längre, kanske kan bli en till eftermiddagen/kvällningen om det lättat lite tills dess.

Simma lugnt i regnet!



Love
//Sofy

Inga kommentarer: