onsdag 3 augusti 2011

hemmakväll at Annas..

Sitter med rumpan nerborrad i Annas soffa med en Elliot tätt intill mig, han är supertrött. Jag tittar på desperate housewives, lillasyster har köpt tredje säsongen. Jag har de två första! jag kanske har tittat liiite för mycket på det igår dock.. inatt drömde jag nämnligen att det var masaker hemma i pappas hus och att det var Breivik som gick runt och sköt plus att det var massa folk från desperate housewives där. Var kan jag ha fått det i från tro? Jo jag har förmodligen läst allt som går att läsa om det tragiska som hände i Norge OCH jag har kollat på alldelens för många avsnitt av DW på en och samma gång. Jag och mina drömmar.. jag måste fasen ta och börja skriva en drömdagbok eller något sådant. Jag pysslar ofta ihop drömmar som har med verkligheten att göra, alltså sånt som händer runt omkring mig eller som jag engagerar mig i.

Idag har jag varit till Balderbus och gett honom lite mat och nytt vatten också. Den katten är ett riktigt tjålskåp men idag när han skulle mjaooa så lät katten hes, trodde fan att det var nå fel på honom. Men efter att han ätit lite blötmat så lät han som vanligt igen så ja, han var väl bara torr i halsen, lilla katten.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: