fredag 19 augusti 2011

Fredagsmys..

Ikväll är det totalfredagsmys som gäller, zippisen är på och godiset ligger i skålen. Okej, ja lite ligger i magen men är rätt nöjd för kvällen nu. Är som vanligt när man köper smågodis, efter några bitar så mår man typ illa haha men lik förbannat så äter man mer efter en stund för det ligger ju godis kvar i skålen.. dumt huvud man har! :P
Imorse var jag uppe med tuppen, gick upp vid halv 7 ungefär för då var resten av huset hos pappa uppe som skulle iväg och jobba. Så visste jag att Catarina skulle komma hem från sitt jobb så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och rasta Elliot en sväng och äta lite frukost. Efter att jag gjort det gick jag och Elliot och myste ner oss i sängen igen, slutade så klart med att jag somnade igen men det gjorde inget. Ville i alla fall inte vara uppe och stöka när Catarina behövde få sova lite. Nu på kvällningen har jag och lillebrorsan kikat på ice age 2 på 4an, den är lätt rolig. Kommer aldrig glömma när jag såg första filmen och jag flippade totalt, skrattade så tårarna sprutade och alla andra tyckte jag var helt knäpp. Det är typiskt mig att flippa på saker i såna där filmen där ingen annan skrattar :P


Love
//Sofy


Inga kommentarer: