söndag 7 augusti 2011

Tålamod..

Gaaah! Jag vill sätta fart på mitt liv! Känns som att mitt liv är lite på paus när jag är arbetssökande. Det är dåligt med rutiner känns det som och jag vill hemskt gärna få lite mer ordning på ja, det mesta! Jag vill träna, jag vill ha en lägenhet, jag vill njuta! Allt det jag inte gör just nu! hahaha. Okej, missförstå mig inte.. jag är glad för det jag har också! Men jag vill bra gärna ha ett jobb nu så att jag kan börja mitt nya liv.. eller snarare en ny fas i mitt liv. I need it! Give it to me, NU!!! Ska göra mitt bästa på intervjun på tisdag och verkligen hoppas på att de vill ha mig!

Igår var jag på kusinens bröllop, var jättefint. Jag har ju aldrig varit på ett bröllop förut i mitt liv, åtminstonde inget som jag kommer ihåg.. kan ju ha vart på nåt när jag var liten menar jag bara.. De hade inte den där traditionella bröllopslåten när de gick in i kyrkan utan en annan som var jättefin. Katarina hade en jättefin klänning också på sig och middagen hade ett tema med fjärilar. Vilket ju var lyckat för min del för att jag hade fjärilar i min håruppsättning hahaha Så nu vill jag gå på fler bröllop så nu tycker jag att folk i min närhet får se till att gifta sig så jag kan få vara gäst på fler bröllop :P hahaha Maschpannkaka folk! :P
Okej inte världens bästa bild, de var inte beredda och den är tagen med mobilen haha
Love
//Sofy

Inga kommentarer: