torsdag 16 juni 2011

Buss, tåg och flyg

Då har jag varit i Kalmar två dagar, eller ja det här är dag nummer två tycker jag nog. Kom hit i tisdagskväll. Började min resa med buss från Ludvika till Borlänge, sen tåg därifrån till Arlanda. Där möte jag min Viktor och sedan blev det flyget ner till Kalmar. Tog ca 35 min.. 35 min!!! Det är ju ingenting! Förstår faktiskt varför folk flyger, det går sjukt mycket snabbare än allt annat. Okej det är inte så bra för miljön men ja, jag förstår dom som åker mycket fram och tillbaka.

Igår var jag och Viktor på ikea för att köpa lite lampor till hans lägenhet, blir så mörkt utan dom :P Det blev även lite köttbullar och mos, det var mumma ^^ Så handlade vi även lite mat på city gross, bland annat så köpte jag en slät yoghurt med jordgubbssmak som jag precis ätit till frukost.

Innan jag ska åka och äta lunch med Viktor ska jag hinna söka jobb, duscha och göra i ordning mig själv och lunchen. Tror ni jag hinner allt? :P hahaha


Love
//Sofy

Inga kommentarer: