fredag 3 juni 2011

Strawberries

Idag sov jag rätt länge, tills 11 ungefär. Gick upp och käkade lite frukost och mitt i frullen ringer Annapanna och vill ha hjälp med solglasögon. Så slänge i mig frukosten lite snabbt och följde med henne ut på stan en sväng. Sen hem, sökte två jobb och skickade in min jobbsökardagbok till min jobbcoach och sen var det dags för att styra upp nåt med Marre. Gick hem till henne och vidare till ica och där köpte vi vindruvor, en glass var, jordgubbar och en loka med smak av vattenmelon, den var riktigt god faktiskt =)
Hade ingen egen bild så lånade en från google.

Satt hemma hos henne och glassade i solen och snackade lite skit och åt supergoda jordgubbar. Inte svenska dock, utan belgiska små söta jordgubbar. Mumma var det! Så har haft en supertrevlig eftermiddag idag. På schemat just nu står tvätt,yeeejj! Å sen en dusch för att fräscha till mig lite. Ska möjligtvis träffa Marre en sväng senare, får se hur det blir.
Vi är helt normala jag å Marre, javisst! :P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: