tisdag 21 juni 2011

Designat klänning

Jaja nu har jag suttit och roat mig på nelly.com :P De har en tävling där man ska designa en klänning och jag har säkert gjort 100 olika kombinationer hahahaha Men har i alla fall gjort en som jag tyckte jag kunde tävla med, men är fan skitsvårt att välja bland alla varianter man kan göra. Å för den delen är huvudet fortfarande insatt på sommer-mode :P så här såg iaf mitt bidrag ut:
Mina designade klänning på NELLY.COM

Tror nog inte det går så himla långt men det har underhållt mig ett tag idag i alla fall :P Ja idag har även Viktors nya soffa kommit, den är riktigt fin! Och skön att sitta i så klart, mycket större än den gamla också för den delen och med divan. Ringde även ett roligt samtal idag, för se om man får höra nåt igen :P


Love
//Sofy

Inga kommentarer: