onsdag 8 juni 2011

So you think you can dance?

Yes ville bara berätta att i natt har jag medverkat i so you think you can dance! Jag tror jag fått det från att jag sett en del reklam om det på tvn igår. Fast den här gången hann jag inte uppträda iaf, jag oroade mig mer över att jag var hårig under armarna och stod och försökte fixa det. Sen kom jag på att jag kanske skulle värma upp och inte hade jag tänkt igenom någon koreografi till mitt uppträdande heller, neej det skulle få bli som det blev var tydligen min tanke hahaha.

Jaja, å så vidare till mitt jobbsökande och mitt nya coachställe. Där MÅSTE man gå på exakt alla möten, missar du ett så poff där försvann ersättningen för den dagen. Men det hade jag redan listat ut med arslet så det är inget förvånande egentligen. Men om det nu är som hon säger, att det är precis som ett jobb är med 40 timmars arbetsvecka, då borde det väl vara så att jag är ledig på röda dagar precis som alla andra? Eller??! Det känns väl mest surt att jag måste gå på gruppmöte på fredag när min lillebror tar studenten och det där mötet är ca 1½ timme vilket innebär att det lika gärna skulle kunna vara 2 timmar och då missar jag hela skiten uppe vid skolan. K**ensJä**aSki*!! Men men, jag ska gå å se ut som en solstråle på mötet, jag får gå direkt till stadshuset istället efteråt.

Neej nu blir det väl till att leta vidare efter ett jobb!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: