onsdag 22 juni 2011

Jisses

Jag kollade på vilka klänningar som låg itopp på nelly.com bara för att se vad det var för snygga kreationer. Men närjag såg vilka som låg i topp med hur många röster som helst så tappade jag nästan hakan, de var ju inte speciellt snygga alls!!! Så såg jag att det fanns länk till en blogg för den som låg överst så då tänkte jag, ja men detta måste jag kolla vad det är för en människa som gör dessa kreationer och vem är det inte om inte BB-deltagaren Sara Jönsson!!! Jisses!! Då var det med andra ord inte ett dugg konstigt att de fått så många röster. Men man kan ju verkligen undra om folk verkligen tycker att klänningarna är snygga?! Någon av alla hennes klänningar såg väl okej ut men det var inte direkt så jag tänkte, ooh den där skulle jag vilja ha! Som jag sett många andra klänningar i tävlingen som jag också röstat på =) Så neej, det blir då ingen röst från min sida på hennes klänningar.

Idag ska jag roa mig med att söka massa jobb, jag tycker att jag kan få ett till samtal från samma ställe som igår. Ja det tycker jag allt :P hahaha Annars funderar jag på om jag ska ta och gå och sola en sväng, hade ju hoppats på att få sola lite på Viktors balkong men det ser mörkt ut med den saken så då kan jag kanske gå och sola på solarium en sväng.. så jag kan roa mig lite med nåt utanför lägenheten. Och ja, jag vet att man inte bör sola i solarium men jag gör det fruktansvärt sällan så ni behöver inte oroa er =) Jag är ingen solariumnarkoman som ser helt orange ut ;) Jag ska bara underlätta lite för mina eksem...


Love
//Sofy

Inga kommentarer: