måndag 13 juni 2011

The weekend

Då var det måndag igen. Ja hej och hå vad tiden går! Hela förra veckan var det full rulle. I torsdags gjorde jag en fin liten smörgåstårta som det finns kort på men som jag för tillfället inte har i min dator, dumt nog! Den var i alla fall till studenten som min fina lilla lillebror tog i fredags! Han var så stilig så i sin kostym och sin studentmössa! I present av oss systrar fick han en fickplunta med sitt namn ingraverat =) tror han blev glad för den! Studenten firades hos mamma på fredagen med lite släkt och på lördagen blev det grillning i regnet hos farfar med pappa och Catarina.
Vad har jag mer gjort i helgen då? hmm.. färdigställde min jobbsökardagbok igår och skickade in för vecka 23. Promenderade med Marre en långis och tittade sedan på Trassel hemma hos henne, den var jättebra! :D

Idag var det tidig uppstigning som gällde och jag drog iväg till Tobias för att sedan åka till farfar och köra gräsklippare och jävlar vad jag raceade med åkgräsklipparen :P Det var roligt! Men det tog ett bra tag innan vi var färdiga, det är ju inte direkt lite att klippa uppe hos lilla farfar om man säger så. Jag har till och med backat lite med släp idag, de ni! Okejokej, jag fick liiiite hjälp av Tobias men övning ska nog ge färdighet ;P

Nu blir det sängen, imorn är det möte på af om truckkort och lastbilskörkort. Yeeejj, känns som nåt för mig! natti!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: