onsdag 8 juni 2011

Me and my mammi


Då har jag förflyttat rumpan ut till mamma. Imorn ska vi dona inför lillebrors student som är på fredag.. och ja jag är fortfarande en aningen irriterad över gruppmötet som jag ska gå på då på fredag. MEN i alla fall, idag har det fasen varit jäkligt varmt.. man svettas en hel del. Jag har väl spenderat dagen med att tvätta, det är ju en nödvändighet nu när man blir så varm av vädret. Här hos mamma har jag tur i alla fall för här finns det en takfläkt i rummet som jag sover i vilket är jävligt skönt!
Förresten så undrar jag över när min ziperall ska ta och dimpa ner i lådan, jag vill ha den :P Och det där med min lilla uppgift som jag ska göra innan jag får den där som belöning? Jo då, den går framåt.. sakta men säkert! :P Jaja, jag ska berätta för er nån gång vad det är jag mumlar i skägget om... möjligtvis :P
Hittade en till lite lätt mongobild på mig och murrey
Love
//Sofy

Inga kommentarer: