torsdag 30 juni 2011

Kalmar--Linköping--Kalmar--Ludvika

Ja, igår drog jag iväg till Anna i Linköping för Viktor skulle till Sthlm och jobba några dagar och Anna var väldigt sällskapssjuk och annars hade jag blivit helt själv i Kalmar så det blev en win-win. Men imorn ska jag fara iväg tillbaka till Kalmar, utan någon Viktor dock =( han kommer inte fören på lördag meen jag står nog ut en kväll själv. På söndag kommer kanske Viktors päron och hälsar på i hans nya lägenhet, tur att jag fixat lite gardiner åt honom ;P

Sen ska Viktor tillbaka till Sthlm på måndag och ja, då blir det förmodligen färd mot Ludvika för min del för jag har möte på onsdag med jobbcoach, jag hade tänkt åka på torsdag så att jag hunnit vara lite mer med Viktor men det sket sig. Men då ska jag hem och hämta ut min zippis :D så det är ju bra att jag får tag på den i alla fall även fast jag kommer sakna min älskling! Jag tycker inte det är det minsta roligt med så långt emellan oss men det är ju inte mycket jag kan göra när jag inte har nåt jobb heller så det är som det är just nu.

Jag är sinnessjukt trött på en del saker.. mest av allt är jag nog trött på bittra jävla människor som inte förstår vad trevlig betyder eller vad ödmjukhet är överhuvudtaget. Jävligt trött är vad jag är på det!! Är bara tvungen att få spy ut det så att jag kan släppa det lite grann.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: