söndag 19 juni 2011

En söndag som denna.

Igår var det Ansis 25-årskalas, det var jättetrevligt och supergod mat. Åt en paj som var sinnesjukt god, var med broccoli och grön mögelost i. Sån ska jag göra nån dag! Ansi fick en blomvas och en blombukett av mig och Viktor. Vi gick hem rätt tidigt ändå därifrån, jag vaknade 06.50 imorse och det regnade som satan ute. Jag vägrade dock att gå upp den tiden så jag vände på kudden och somnade som tur var om. Idag har vi umgåtts lite med Anna och Robin, de ville tydligen bada så vi drog iväg för att göra det men efter några tappra försök till att bada av Anna och Robin så slutade det med att det inte blev nåt bad för det var för kallt. Det blåste så himla mycket också plus att det inte var vidare soligt heller, så man kan ju lugnt säga att det inte riktigt var badväder idag helt enkelt. Så vi drog iväg och handlade lite och gjorde mat hemma hos Anna och Robin, blev helstekt fläskfilé med mozzarella och friterade kroketter, det var så gott men ajaj vad mätt jag blev hahha.

Nä nu ska jag ta och se om Viktor däckat i sängen :P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: