söndag 26 juni 2011

I love you like a lovesong baby

Yes, rubriken är en låt som jag fastnat i av någon anledning. När jag lyssnade på den första gången så tyckte jag väl inte att det var den bästa låten direkt nej men så lyssnade jag en gång till och ja, nu har jag fastnat haha.


Midsommar i fredags var jättetrevligt. Jag och Viktor åkte ut till Anna och Robin på Öland redan på torsdagskvällen. Var uppe innan 09.00 på fredagen och var inte direkt trött då heller. Kunde inte sova nåt mer för det var så ljust och sen hörde jag att andra var uppe och stökade redan så jag gick också upp. Midsommarlunch stod på schemat och den drog igång vid ett på dagen ungefär och då började även folk med sina nubbar, jag stod dock över hahaha Jag valde att vara lite snäll och vara nykter för att hämta lite folk som kom senare vid halv tre och det är jag glad att jag gjorde. Fick lite baileys med kaffesmak lagom till kaffet och efterrätten, den var riktigt god! Både baileysen och jordgubbstårtan! MUMS. Jag och Viktor gjorde en egen eftersom att han är allergisk mot en hel del saker, vi hade i mosad banan på ett lager och ett lager med chokladpudding och det kan jag absolut rekommendera! Det kommer jag göra nån mer gång.
Eftersom att jag inte alls haft någon ambition att vara bakis på lördagen så slutade jag dricka vid 18-tiden på fredagen och det var väldigt smart för jag var inte ett dugg bakis sen :D Gick och la mg vid 12-tiden på kvällen också för då kände jag att jag var trött men folket på nedervåningen höll fortfarande full låda hahaha Jag och Viktor låg och kollade på Big Bang Theory hahaha

Sedan myste bara jag och Viktor hela dagen när vi kom till Kalmar igen, vi åkte och handlade lite gott på City gross först. Dagen slutade med att vi somnade till en film i soffan och vaknade vid typ halv fyra, gick in och la oss i sängen och jag slocknade direkt vilket var skönt!

Idag har det inte hänt mycket alls, typisk söndag känns det som. Vi ska snart lyfta upp lite flyttkartonger till förrådet så de slipper stå i lägenheten och skräpa. På onsdag kommer troligtvis Viktors päron och det kan hända att jag åker tillbaka till Ludvika på torsdag, inte helt 100 än men maybe.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: