torsdag 23 juni 2011

Nu är den snart inom räckhåll! :D

Ja snart snart snart har jag händerna på min ziperall! :D Fick sms av posten idag att den är inlämnad, nu är bara problemet att jag är nere i Kalmar och inte hemma i Ludvika så att jag kan hämta den. Vad göra?! Får klura på det... det har dock tagit jävligt lång tid för den att komma kan jag säga, ca fyra veckor har det tagit. Not fun att vänta så länge liksom men men, den som väntar på nåt gott... väntar alltid för länge brukar jag säga men det är ju inte så det heter egentligen :P

Nu har jag sökt massa jobb idag och skickat in min dagbok till coachen och önskat glad midsommar å hela tjottafräsen så nu är det klappat och klart. Nu blir det lite paus i det tills nästa vecka. Sen MÅSTE jag fixa den där jävla inledningen och skicka till Morgan. Inledningen är klar för längesen men jag var ju så duktig och inte tog med den när jag flyttade allt från Malenas mall till min mall och nu har jag inget word så jag sitter lite i klistret men jag ska väl kunna få det ordnat i helgen, troligtvis på söndag. Stackars Morgan får vänta ihjäl sig hahaha. Men har man haft datakrångel så har man. Detlöser sig!

Imorn är det midsommar och den kommer firas för min del ute på Öland med Viktor och lite folk. Vi ska bosätta oss hemma hos Robins mamma och pappas hus. Så vi blir väl ca 12 personer där ute imorn men vi ska förmodligen åka ut redan ikväll, inte helt på det klara med det ännu men som sagt troligtvis. Planen var att tälta i skärgården i Västervik från början men eftersom det bli normalt midsommarväder (alltså mulet och möjligtvis regn!) drar vi till huset på Öland istället. Så ska väl packa i ordning lite saker som ska med och så ska jag och Viktor självklart ut och handla tillsammans med ALLA andra idag när han slutat. Jippieee!
Så här mulet var det för nåt år sen, förra året?? hmm
Min tårta som jag gjorde, hmm, förra året??

Love
//Sofy

Inga kommentarer: