onsdag 7 december 2011

"Å då sa han: F*NS J*VLA SK*T!"

Och det är precis vad jag säger om min hud som börjar krångla och ha sig igen. Men jag smörjer mig som en blådåre för att det inte ska bli som förra året men det känns lite som att jag går ner för räkning meen jag håller ändå en tumme för att det ska ge sig :P

Tänkte även att jag skulle gå och sola några minuter och se om det hjälper, även ta ett bad med lite salt i hos pappa sen. Jag har förklarat krig mot mina eksem helt enkelt! Om jag så ska få lov att gå på mina ljusbehandlingar igen så tänker jag inte förlora kriget så dä så.

Vad annars då? Jo jag är förkyld.. eller ja, jag är snorig som fan och helst på nätterna tydligen. Rinner som en kran (ursäkta mig om du nu skulle vara känslig!) så jag kan ju inte sova på nätterna. Inatt sov jag med en pyjamas, vanliga strumpor plus raggisar, ett duntäcke och ett till lite tjockare vanligt täcke. Det var varmt och mysigt och jag frös inte alls ^^ efter att tobias åkt till jobbet hoppade Ellioten upp vid mig också och la sig under täcket, han stortrivdes för han verkade inte alls vilja gå upp hahaha. Eller jo, enbart när pappa höll på å stöka med frukosten innan han skulle till jobbet men då fick Elliot ligga kvar tyckte jag så jag låg och kramade om honom. Vi hade det helmysigt vi ^^ å varmt hahaha


Love
//Sofy

Inga kommentarer: