söndag 18 december 2011

Snöskoter


När jag vaknade idag så var inte bara världen utan för helt snötäckt och underbar utan klockan hade även hunnit blivit 11.45. Jag sov som en liten gris på morgonkvisten, var längesen jag sov så skönt som jag gjorde imorse. Men så har jag ju varit förkyld och det har varit massa stök från andra hemma hos pappa så jag har alltid vaknat av oljuden men inte imorse så tyckte nog mina öron att de skulle korka igen sig för min skull så jag fick sova. När jag gick ner stod pappa och Catarina beredda och skulle ut på en promenad med Elliot så jag käkade frukost i lugn och ro i min pyjamas och pratade med Viktor i telen. Sen ringde lillebror och tyckte att jag skulle med till farfar och det tyckte jag med.

Slängde på mig lite kläder och så helt plötsligt kommer syster Anna också vilket var en trevlig överraskning =). Tobias lastade på skotern på kärran och sen drog vi upp till farfar för att köra lite i skogen. Fyy fan va kul det var, jag vill åka mer! :P Massor
av snö var det och hur fint som helst ute i skogen.


Snodde två bilder av annapanna :P

Love
//Sofy
























Inga kommentarer: