måndag 12 december 2011

Inte riktigt min dag..

Min dag började tidigt idag, liftade som sagt med lillebrorsan in till stan. Gick in till en sovandes Maria, glodde på nyhetsmorgon en sväng innan jag själv slumrade lite i soffan. Efter mitt slumrandes så vart jag dötrött och kunde lätt sitta och sova. Jag åkte enbart in till stan idag för att göra ärende på banken men när jag rotade i min plånbok så är körkortet inte där !! va fan! Jo men det där körkortet låg så fint och bra hemma hos pappa i fickan på min kappa, SUCK. Jag blir matt på mig själv, jag som aldrig brukar lägga ifrån mig körkortet utan mitt bankomatkort och därmed lägger jag alltid tillbaka bägge samtidigt också meeeen tydligen inte denna gången. Så det blev inget bankbesök, det får bli på onsdag istället tror jag bestämt.

Har kännt mig helt slut idag på nåt vis, lite småont i huvudet och svettats och frusit. Förkyldning på g? Jo det är väl troligt. Pappa låg ju i helgen och lillebror börjar känna sig krasslig nu också. Men det är ju bra om det kommer nu och inte vid jul :P

Ja just det, jag bjussade ju aldrig på nån bild igår så får väl bli nån idag istället då =)
Utsikt från farfars gård

Å så jag på ett litet hörn.



Love
//Sofy

Inga kommentarer: