torsdag 15 december 2011

Sen natt..


Nu ska jag inte klaga så mycket men jag måste bara säga att förkylningen verkar inte vilja ge med sig. Kunde inte få in en gnutta luft genom näsan igår när jag skulle sova vilket resulterade i att jag inte kunde somna fören runt 3-tiden inatt. Men just nu rinner inte näsan som en kran i alla fall så det är ju positivt :D Så då satsar jag på att få sova bättre inatt! wieehoo!
Lite så jag känner mig. Lånade bilden från google.

Jag som hade planerat att fixa klart resterande julklappar den här veckan men det verkar ju utebli när jag ska gå och bli förkyld, tack pappa! :P Pappa som drog hem förkylningen den lille rackarn. Fast det är ju skönt att vara förkyld nu och inte vid jul (förhoppningsvis) så att jag kan vara hos farfar utan att smitta ner honom.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: