fredag 9 december 2011

Pepercookies? Nää, gingerbread heter de ju ;P

Yes, idag har jag bakat pepparkakor med min kära lillasyster. Hon gjorde i ordning en deg igår och idag körde vi pepparkaksrace hemma hos mamma. Skitsmidigt med varmluftsugn när man kan ha flera plåtar inne samtidigt så det tog bara ca 1½ timme och cirkus 200 små gingerbreads blev det, nomnom.

Men nu harjag hamnat hos pappsen i alla fall. Min mage har varit ond på mig idag, den har inte fungerat bra på sistone.. hmm not good, meen den blir nog snart bra igen ^^ Kollade på idol ikväll också, jag gillade bägge finalisterna MEN whats up med att juryns dissning av Robin, helt sjukt negativa mot honom i finalen ju. Jag gillade det inte och blev skitirriterad! Amanada gillar jag för att hon gör alla låtar till sin egna men hennes första låt ikväll ska jag vara ärlig och säga att jag tyckte det lät förjävla illa asså.. men men, jag är ju ingen expert fast illa lät det i mina öron :P Robin kändes lite som att han gett upp men nog fasen var han bra ändå, jag gillar han i alla fall. Så där då han ni mitt utlåtande, säkert extremt intressant right?

Ja just det, massa snö har det kommit här i dag också men ligger runt nollan ute så det går finfint att ha snöbollskrig här om man nu skulle känna för det.. hmm, kanske ska bygga mig en snögubbe imorn.. asch vi får se vad morgondagen har för äventyr inbokade åt mig. Nu är det nattinatt!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: