lördag 10 december 2011

Ond..

Har varit lite överallt den här dagen, ungefär som vanligt då hehe.. Har vart in med bilen till Maria på dagen. Passade på att springa in på apoteket för att ta ut mer av min starka kortisonsalva men tror ni det gick eller? NEJ! enbart akuta recept.. okej, vad definierar man som akut då? Om jag håller på och kliar ihjäl mig och inte klarar mig utan min salva klassas det som akut då? Suck.. det där apoteket på stan blir bara sämre och sämre och sämre.. Jag får satsa på att få hämta min salva på måndag istället då. Vart en hel syskonträff hos Maria, en kortis men det var lite mysigt ^^ Händer ju inte alla dagar att alla fyra är tillsammans på samma ställe.

Åkte sen hem till pappa med lillebrorsan. Drog sen till farfar och pratade lite med honom och skottade lite snö tillsammans med lillebror. Farfar blev nog jätteglad att få det gjort ^^ Sen åkte jag till stan för att handla åt pappa, snäll som jag är :P Sen hakade Maria med hem till pappa och det blev filmkväll, Trassel. Den filmen är så rolig haha :P

Så det var en liten uppdatering om vad jag gjort idag... btw så är magen fortfarande ond åt mig.. ska börja dricka lite proviva och se om magen gillar det, sen ska jag försöka låta bli att äta så kryddstark mat och så inte massa skit som godis och fika. Bara för att se om magen blir lite lugnare och hjälper inte det, ja då får jag nog ta och kolla upp det närmare. Meen det löser sig nog fint ^^

Nu blir det nattinatt!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: