söndag 11 december 2011

Farfar och tillbaka

Tog mig upp tillslut idag i alla fall. Åkte till farfar, tog bakvägen dit och åkte genom skogen. Det är såå fint när träden hänger tunga av all snö som ligger på dom. Tog några bilder, som jag så klart inte hunnit lagt in än i datorn men slänger nog in dom senare ikväll eller imorn så kanske jag kan bjussa på en bild. Pratade en stund med farfar och var sedan ut en sväng med Ticko så slapp farfar gå med den där draghunden. Sen blev det rakspåret hem och laga mat, gjorde korvstroganoff med ris el. makaroner var bara att välja det man ville ha. Eller ja, jag ville ha ris för jag äter det så sällan men de andra två här hemma verkade vilja ha pasta till så då fick det bli två alternativ eftersom att det var jag som var kock idag.

Nu på kvällskvisten har jag motionerat Ellioten lite genom att sparka boll fram och tillbaka med honom, han tycker det är skitkul och sen jagar han katten emellanåt och det är minst lika roligt hahaha. Nu ligger en trött liten kille här bredvid mig i sängen och sover så skönt så.

Imorn blir det tidig uppstigning för att lifta med brorsan in till stan. Ska in på banken och så måste jag komma ihåg att posta ett brev!!!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: