söndag 11 december 2011

Segis

Idag är den här fröken trött.. sitter fortfarande i pyjamas!! men så är det ju söndag också, funderar dock starkt på att sätta lite fart snart. Fast jag har ju varit ute en sväng idag iaf.. i pyjamas och vinterjacka och sparkat lite boll med Elliot på gården haha. Ska tydligen upp till farfar idag också enligt lillebror.. han sitter ju och "väntar" på mig.. med väntar menas sitter och spelar xbox.

Kanske blir till att baka några lussekatter idag också, det kan ju vara roligt. Baka några med mamma förut i veckan.. dom blev STORA! haha där behövde man verkligen inte äta mer än en och så var man nöjd men det är så det ska vara. Fast ska jag baka idag så blir det ju svårt att låta bli att provsmaka en och det borde jag inte göra men min krångelmage.. hmm, vilka problem! ;)

Nää sätta lite fart nu då och komma ur den här pyjamasen!



Love
//Sofy

Inga kommentarer: