söndag 30 januari 2011

Ännu en helg avverkad.

Då har ännu en helg passerat och den har varit riktigt trevlig. Började med bara mys och chill i fredags, fortsatte med lite rastlöshet i lördags vilket slutade med att det blev bio på kvällen Green Hornet i 3d. Var första gången jag sett på bio med 3d-glajjor på mig och ja, det var väl bra. Gjorde filmen lite mer levande men var väldigt ovant med texten till filmen men överlag något jag absolut vill se på igen, alltså 3d. Filmen i sig var bra, lite smårolig och lite action men ja, inte mer än så. Lite rolig story jämfört med mycket annat.

Denna söndag hade jag bestämt att jag och Viktor skulle städa lägenheten för det såg ut som ett mindre bombnedslag. Denna städning slutade med att det blev ommöblering av lägenheten. Det blev faktiskt rätt bra och ja, det blev ju ordentligt dammsuget överallt! Bye bye dammråttor moahahaha :P På kvällningen blev det lite mumsig choklad glass och sen lite plugg. Nu ska jag avsluta denna kväll med lite film som jag förmodligen kommer somna till.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: