onsdag 26 januari 2011

Laddare!

Idag har jag fått en laddare till min dator! wieeehooo! Den ser exakt likadan ut som min förra och fungerar finfint(alltså bättre än min förra!). Så nu kan jag komma åt alla mina anteckningar å grejs på min dator. Wunderbar! Skulle försöka att vara lite produktiv idag men det gick väl inte helt som planerat, kollat lite saker men blev väl inte direkt nån WOW-pluggdag. Bättre lycka imorn, right?
Har även vart på puben en vända, var premiär idag efter att de haft stängt för reparationer och grejs. Blev väldigt fint de saker som de gjort om i alla fall. Lite nya stolar på övervåningen också, vilket det också var ett stort behov av då alla stolar i princip rasade sönder när man tog i dom hahaha

Kikade in på Emmas blogg och såg att hon hade gjort ett personlighetstest och då tänkte ju jag så klart: Ja men då roar jag mig med det också. Så här blev mitt resultat:

Din personlighetstyp: Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig: Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Tror att det stämmer till viss del faktiskt, enligt mig i alla fall men sen vet man ju inte hur alla andra ser på det hela. Man kanske skulle ha blivit socialarbetare då? Eller så kan jag ju helt enkelt gå å bli fotograf då! :P hahaha Vill du också göra ett? gå in på: http://se.41q.com/


Love
//Sofy

Inga kommentarer: