torsdag 6 januari 2011

Let it snow, let it snow, let it snow.. eller?

Som så många andra säkert redan påpekat så snöar det, återigen. För min del så tycker jag nog att det räcker med snö nu för ett tag, det finns redan massor av den varan på marken. Men ändå så vräker det ner snö idag. Tur att jag och Viktor inte skulle åka till Kalmar idag i alla fall känner jag. Får se vilken dag det blir som vi åker ner egentligen.. jag har för den delen fått tid till hudmottagningen i falun *yeejj* fick tid den 13e januari men ringde och försökte få en tidigare tid så fick en den 11e januari så vi kanske åker efter jag varit där, synd bara att tiden jag fick där var klockan 13.00. Blir ju så himla sent att åka till Kalmar då men men få se hur det blir.

Idag ska jag nog allt se till att få lite mer jobb sökta i alla fall, blir nog inte att vara ute så mycket idag på grund av all snö så då kan man lika gärna göra lite nytta. Ska nog börja göra den där hemsidan också.

Nu blir det seeeen frukost!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: