tisdag 25 januari 2011

Plugga var det ja..


Yes, nu sitter jag här och försökter få lite rätsida på saker till uppsatsen och det går väl lite halft om halft framåt. Jag kommer ju inte åt mina egna anteckningar än så länge eftersom att de ligger på min laptop som är utsvullten på energi men den ska bara banta några dagar till får då kommer den nya super energiladdaren och laptopen kommer bli fit for fight igen. För Viktor vann auktionen åt mig! men det var lite hårt ett tag men vi vann moahahhaha!! Så nu får jag en orginalladdare hihihihi.
Jag har i alla fall letat reda på lite böcker och sådant som finns på unibibblan men jag kan ju dessvärre inte låna dom by myself så måste vänta på herr Viktor och be honom om lite hjälp. Får se om det hinns med idag för han är ute i nybro hela långa dagen och har designkurs. De kurserna där ute är rätt kul men lite småjobbigt att åka ut i skogen eftersom de varit lite lustiga och placerat designskolan flera mil ifrån Kalmar där resten av alla utbildningar. Men å andra sidan så får man ju uppleva nåt nytt och det kan vara skönt att slippa allt i Kalmar för en stund också.

Känner mig lite optimistisk med uppsatsen för en gång skull.. får se hur länge det håller i sig då hahaha
Ska bara få tag i de böcker som jag hittat så har jag nåt att grejja med och komma in i det ordentligt igen!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: