fredag 14 januari 2011

Måla naglar och söka jobb

Har roat mig med att måla naglar nu på förmiddagen och kollat på hem till gården. För en stund sedan ringde även Anna och undrade om jag ville med till Linus ikväll för att dricka lite vin eller vad det blir för se om det blir nåt av det. Viktor har hemtenta och andra skolgrejjer som han behöver få gjorda men jag kan ju så klart gå själv men är ju roligare om han följer med. Som sagt får se hur det blir med det hela.

Om en stund ska jag åka in till stan här i Kalmar och lämna in mitt cv, skulle ha gjort det igår men blev inte riktigt så. Ska kanske försöka skicka iväg några fler ansökningar idag också. Lite halvtrist väder ute, molnigt och plusgrader. Fast tycker det är rätt skönt att det inte är så där svinkallt ute i alla fall.. nee nu hade jag inte så mycket mer att skriva om känner jag när jag börjar skiva om vädret hahaha


Love
//Sofy

Inga kommentarer: