söndag 16 januari 2011

Bad, bad, bad sunday!

Okej, allt är väl inte dåligt denna söndag. Men ibland känns allt bara så himla bläää i livet. Känner mig så himla värdelös och hopplös även fast jag vet att jag uppnåt mycket i mitt liv men när det sköljer en sån där supervåg över mig så försvinner allt de där andra som varit bra. Men det är väl så livet är, det går uppåt och neråt. Fast just nu är det ju lite för mycket neråt tycker jag men jag gör så gott jag kan för att det ska vända. Och det kommer det väl göra, frågan är bara när!

Ja och imorn är det den där dagen igen. Den där dagen som jag så oftas bara vill radera ut från almanackan.. om jag drar täcket över huvudet hela dagen så kanske dagen försvinner fort. Fick en supersöt cardigan med en rosett på ena axeln och en sjal av Anna innan jag åkte hemifrån, verkligen jättefina båda två ^^ ska försöka fixa nån bild på det nån dag så att jag kan lägga upp och visa. Då ska jag passa på att visa mina salvstrumpor också så att ni förstår hur det hela ser ut :P (det ser lite dumt ut, ser typ ut som jag har hel gipsade armar) hahaha.

Nu ska jag nog börjar fnula lite på en hemsida som jag ska bygga i xhlm och förhoppningsvis få en slant för!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: